Praktikos egzamino metu gali būti fiksuojamos šios klaidos:
Tam, kad egzaminas būtų išlaikytas, galima padaryti ne daugiau kaip 8 nekritines klaidas ir nė vienos kritinės ir specifinės pasikartojančios klaidos.
Egzaminuotojai būsimo vairuotojo įgūdžius vertina remdamiesi standartizuotais vertinimo kriterijais. Su jais susipažinti galite ČIA.
Šiandien kai kuriuose „Regitros“ automobiliuose, skirtuose būsimiems vairuotojams egzaminuoti, jau yra naudojamos tam tikros pažangios pagalbos vairuotojui sistemos. Pavyzdžiui: galiniai parkavimo davikliai, „Stop&Go“ sistema, pajudėjimo įkalnėje pagalbos sistema bei kt.
Prieš prasidedant egzaminui, būsimą vairuotoją egzaminuotojas supažindina su automobilio ypatumais bei jame esančiomis saugumo sistemomis.
PASTABA. Egzaminuojamasis gali pats spręsti, ar per egzaminą nori naudotis pagalbinėmis sistemomis. Tad priklausomai nuo egzaminuojamojo pasirinkimo, egzamino metu jos gali būti įjungtos arba išjungtos.
Svarbu pastebėti, kad šios sistemos būsimam vairuotojui veikia tik kaip papildomos pagalbinės priemonės, todėl:
Taigi, nepaisant to, kokios sistemos yra naudojamos automobilyje, egzaminuojamasis ir toliau per egzaminą turi naudotis veidrodėliais, žvalgytis bei imtis kitų atsargumo priemonių, padėsiančių įsitikinti, kad jo atliekami manevrai nekelia grėsmės aplinkiniams.
Kokios saugumo sistemos naudojamos naujuose „Regitros“ automobiliuose?
Egzaminavimui skirtuose automobiliuose yra šios pagrindinės pagalbos sistemos: