LT

Darbas padalinyje

  • Konsultacijų ir paslaugų centro konsultantas (-ė) (Panevėžys)

    ☑️ Pareigos: Konsultacijų ir paslaugų centro konsultantas (-ė)

    ☑️ Darbo vieta: Pramonės g. 12, Panevėžys

     

    ☑️ Darbo užmokestis (bruto): 1270-1500 Eur

    Papildoma informacija: Kas mėnesį prie darbo užmokesčio gali būti mokamas iki 20 % papildomas darbo užmokestis už darbuotojo (-os) veiklos rezultatus. (Preliminariai 1524-1800 Eur bruto) Kitos papildomos naudos.

     

    Kitos papildomos naudos

     

    ☑️ ​​​​​​​Darbo pobūdis:

    • Klientų konsultavimas ir informacijos teikimas telefonu ir / arba el. paštu;
    • Darbas su vidinėmis sistemomis;
    • Valstybinio registracijos numerio ženklų, jų plokštelių dublikatų, lentelių su valstybiniu registracijos numeriu, transporto priemonės registracijos dokumentų siuntų parengimas ir išsiuntimas.

     

    ☑️ Mes tikimės, kad turi motyvacijos keistis ir keisti, noro dalintis patirtimi bei nestokoti atsakomybės jausmo dirbant mūsų komandoje.

     

    ☑️ Taip pat:

    • Turi ne žemesnį kaip aukštąjį neuniversitetinį arba jam prilygintą išsilavinimą;
    • Moki anglų kalbą ne žemesniu nei A2 lygiu;
    • Privalumas, jei turi patirties informacijos teikimo telekomunikacinėmis priemonėmis ir / arba klientų aptarnavimo srityje;
    • Turi gerus bendravimo su klientais įgūdžius, puikiai sprendi ir moki suvaldyti konfliktines situacijas;
    • Esi komunikabilus (-i) ir nori tobulėti.

     Siųsti CV

    ☑️ Papildoma informacija:  savo gyvenimo aprašymą (CV) su nuoroda „KPC konsultantė (-as)" siųskite adresu karjera@regitra.lt 

     Mielai atsakysime į iškilusius klausimus. Kontaktas pasiteiravimui: karjera@regitra.lt Konfidencialumą garantuojame. 

     

  • Šiaurės Lietuvos Klientų aptarnavimo centro Specialistas (-ė)  (Šiauliai VPI)​

     

    ☑️ Pareigos: Šiaurės Lietuvos Klientų aptarnavimo centro Specialistas (-ė)  (Šiauliai VPI)​
     

    ☑️ Darbo vieta: Serbentų g. 220, Šiauliai
     
    ☑️ Darbo sutartis: terminuota (2 metai)

    ☑️ Darbo užmokestis (bruto): 1290-1450 Eur
     Kas mėnesį prie darbo užmokesčio gali būti mokamas papildomas darbo užmokestis (iki 20 %) už darbuotojo (-os) veiklos rezultatus. Preliminariai 1548 - 1740 Eur bruto.​​​​​​​

     Kitos papildomos naudos.

     

    ☑️ Darbo pobūdis:

    • Išduoti (keisti) kelių transporto priemonių vairuotojo pažymėjimus, teikti susijusią informaciją;
    • Tvarkyti duomenis duomenų bazėse ir informacinėse sistemose;
    • Aptarnauti klientus, pageidaujančius laikyti vairavimo egzaminą, registruoti juos egzaminui, teikti susijusią informaciją;
    • Naudojamų registrų duomenų teikimas;
    • Kompiuterinių duomenų apie transporto priemones apdorojimas.

     
    ☑️ Mes tikimės, kad turi motyvacijos keistis ir keisti, noro dalintis patirtimi bei nestokoti atsakomybės jausmo dirbant mūsų komandoje.


    ☑️ Taip pat:

    • Turi ne žemesnį kaip aukštąjį neuniversitetinį arba aukštesnįjį išsilavinimą, arba iki 1995 metų įgytą specialųjį vidurinį išsilavinimą;
    • Turi gerus bendravimo įgūdžius, gebi sklandžiai, motyvuotai ir argumentuotai dėstyti mintis raštu bei žodžiu, gebi valdyti konfliktines situacijas;
    • Išmanai etikos pagrindus ir klientų aptarnavimo principus (privalumas – patirtis klientų aptarnavimo srityje, didelėje įmonėje);
    • Moki bent vieną užsienio kalbą;
    • Gebi greitai įsisavinti informaciją ir išskirti esminius dalykus;
    • Turi kompiuterinio raštingumo pagrindus ​​​​​​​​​​​​​.

    Siųsti CV

     
    ☑️ Papildoma informacija: savo gyvenimo aprašymą (CV)  su nuoroda „Šiaurės Lietuvos Klientų aptarnavimo centro Specialistas (-ė)  (Šiauliai VPI)“.

     

    Mielai atsakysime į iškilusius klausimus. Kontaktai pasiteiravimui: el. paštas karjera@regitra.lt

    Konfidencialumą garantuojame.

     

  • Rytų Lietuvos klientų aptarnavimo centro vyresnysis (-oji) ūkvedys (-ė) (Vilnius)

     

    ☑️ Pareigos: Rytų Lietuvos klientų aptarnavimo centro vyresnysis (-oji) ūkvedys (-ė)


    ☑️ Darbo užmokestis (bruto): 1400-1900 Eur

    Kas mėnesį prie darbo užmokesčio gali būti mokamas papildomas darbo užmokestis (iki 20 %) už darbuotojo veiklos rezultatus. Preliminariai (1680-2280 Eur) bruto.

    Kitos papildomos naudos.

     

    ☑️ Darbo vieta: Lentvario g 7, Vilnius 

     
    ☑️ Darbo pobūdis:

    • Rytų Lietuvos klientų aptarnavimo centro ūkinis veiklos aptarnavimas
    • Rytų Lietuvos klientų aptarnavimo centro pastatų ir teritorijos eksploatacijos organizavimas
    • Materialinių vertybių saugojimas, apskaita ir išdavimas
    • Rytų Lietuvos klientų aptarnavimo centro eksploatuojamų transporto priemonių techninio aptarnavimo, remonto ir priežiūros organizavimas
    • Mažos vertės viešųjų pirkimų vykdymas
    • Higienos, darbuotojų saugos ir sveikatos, gaisrinės bei civilinės saugos reikalavimų laikymosi priežiūra regione.

     
    ☑️Mes tikimės, kad turi motyvacijos keistis ir keisti, noro dalintis patirtimi bei nestokoti atsakomybės jausmo dirbant mūsų komandoje.

     

    ☑️ Taip pat:

    • Turi ne žemesnį negu aukštesnįjį išsilavinimą
    • Žinai ir išmanai pastatų ir teritorijos eksploatacijos organizavimą
    • Turi ne mažesnį kaip 3 metų B kategorijos transporto priemonių vairavimo stažą, privalumas kitos kategorijos (A, C, CE)
    • Žinai ir išmanai eksploatuojamų transporto priemonių remonto, priežiūros ir kasdieninio techninio aptarnavimo organizavimą
    • Esi baigęs darbuotojų saugos ir sveikatos, gaisrinės bei civilinės saugos mokymus
    • Turi gerus bendravimo įgūdžius, gebi sklandžiai, motyvuotai ir argumentuotai dėstyti mintis raštu ir žodžiu
    • Išmanai etikos pagrindus
    • Turi gerus kompiuterinio raštingumo pagrindus

     

    Siųsti CV


    ☑️Papildoma informacija: savo gyvenimo aprašymą (CV) siųskite su nuoroda „Rytų Lietuvos klientų aptarnavimo centro vyresnysis (-oji) ūkvedys (-ė)“.
     
    Mielai atsakysime į iškilusius klausimus. Kontaktai pasiteiravimui: el. paštas karjera@regitra.lt

     

    Konfidencialumą garantuojame.

     

  • Konsultacijų ir paslaugų centro konsultantas (-ė) (Klaipėda)

     

    ☑️ Pareigos: Konsultacijų ir paslaugų centro konsultantė (-as) 
     

    ☑️ Darbo užmokestis (bruto): 1270-1500 Eur

    Kas mėnesį prie darbo užmokesčio gali būti mokamas papildomas darbo užmokestis (iki 20 %) už darbuotojo veiklos rezultatus (1524 - 1800 eur bruto).

    Kitos papildomos naudos.

     

    ☑️ Darbo vieta: Šiaurės pr. 25, Klaipėda 

     
    ☑️ Darbo pobūdis:

    • Klientų konsultavimas ir informacijos teikimas telefonu ir / arba el. paštu;
    • Darbas su vidinėmis sistemomis;
    • Valstybinio registracijos numerio ženklų, jų plokštelių dublikatų, lentelių su valstybiniu registracijos numeriu, transporto priemonės registracijos dokumentų siuntų parengimas ir išsiuntimas.


    ☑️Mes tikimės, kad turi motyvacijos keistis ir keisti, noro dalintis patirtimi bei nestokoti atsakomybės jausmo dirbant mūsų komandoje.

     

    ☑️ Taip pat:

    • Turi ne žemesnį kaip aukštąjį neuniversitetinį arba jam prilygintą išsilavinimą;
    • Moki anglų kalbą ne žemesniu nei A2 lygiu;
    • Privalumas, jei turi patirties informacijos teikimo telekomunikacinėmis priemonėmis ir / arba klientų aptarnavimo srityje;
    • Turi gerus bendravimo su klientais įgūdžius, puikiai sprendi ir moki suvaldyti konfliktines situacijas;
    • Esi komunikabilus (-i) ir nori tobulėti.

     

    Siųsti CV


    ☑️Papildoma informacija: savo gyvenimo aprašymą (CV) siųskite su nuoroda „KPC konsultantė (-as) Klaipėda“.
     
    Mielai atsakysime į iškilusius klausimus. Kontaktai pasiteiravimui: el. paštas karjera@regitra.lt

    Konfidencialumą garantuojame.

     

  • Egzaminuotoja (-as) (Vilnius)

     

    ☑️ Pareigos: Rytų Lietuvos Klientų aptarnavimo centro egzaminuotojas (-a)

     

     

    ☑️ Darbo užmokestis (bruto): 1600-1800 Eur*

    Kas mėnesį prie darbo užmokesčio gali būti mokamas papildomas darbo užmokestis (iki 20 %) už darbuotojo (-jos) veiklos rezultatus (1920-2160 Eur bruto).
    *Vidutinis egzaminuotojų darbo užmokestis 2023 metų IV ketvirtį - 2276 Eur (bruto).

    Kitos papildomos naudos.

     

    ☑️ Darbo vieta: Lentvario g. 7, Vilnius

     

    ☑️ Darbo pobūdis:

     

    • Tikrinti asmenų, siekiančių įgyti ar susigrąžinti teisę vairuoti motorines kelių transporto priemones, praktinius transporto priemonių vairavimo žinias, valdymo įgūdžius ir gebėjimus, atlikti kitas su vairuotojų egzaminavimu susijusias funkcijas.

     

    ☑️ Atrankos eiga:

     

    • Atrankos metu bus vertinami pretendentų, kurie atitiko bendruosius reikalavimus, praktiniai transporto priemonės valdymo įgūdžiai, vairavimo teorinės žinios, taip pat atliekamas psichologinis ir motyvacinis pretendentų vertinimas bei egzaminuotojo kompetencija (po mokymų atrankos pabaigoje)

     

    ☑️ Bendrieji reikalavimai:

     

    • Turėti ne žemesnį negu aukštesnįjį arba jam prilygintiną išsilavinimą
    • Būti ne jaunesniam (-ei) kaip 23 metų
    • Turėti ne mažesnę kaip 3 metų B kategorijos transporto priemonių vairavimo patirtį
    • Būti nepriekaištingos reputacijos
    • Per pastaruosius trejus metus nebuvo ir nėra atimta teisė vairuoti transporto priemones
    • Mokėti bent vieną užsienio kalbą

     

    ☑️ Kompetencijos reikalavimai:

     

    Turėsi žinoti ir išmanyti:

     

    • Saugaus vairavimo pagrindus: išmanyti elgsenos vairuojant teorinius pagrindus, įžvelgti pavojų ir gebėti išvengti avarijos
    • Transporto priemonių technines ir fizines savybes
    • Vairavimą efektyviau naudojant kurą ir mažiau kenkiant aplinkai
    • Mokymo turinį, kuriuo grindžiami reikalavimai vairavimo egzaminui
    • Reikalavimus vairavimo egzaminui, vertinimo teoriją ir metodus
    • Teisės aktus, reglamentuojančius kelių eismą

     

    Turėsi sugebėti ir būti įgudęs (-usi):

     

    • Apibrėžti ir paaiškinti, ko vairuotojas gali tikėtis egzamino metu
    • Aiškiai pateikti informaciją, pasirinkdamas (-a) egzaminuojamam vairuotojui tinkamą turinį, stilių, kalbą ir kontekstą, gebėti atsakyti į egzaminuojamo vairuotojo klausimus
    • Atidžiai sekti, stebėti ir nuosekliai vertinti vairuotojo veiksmus, ypač teisingą ir visapusišką pavojingų situacijų atpažinimą, tokių situacijų priežasties ir galimų padarinių nustatymą, įgytą kompetenciją ir klaidų pripažinimą
    • Greitai įsisavinti informaciją ir pateikti esminius dalykus
    • Atpažinti potencialias problemas ir sugebėti jas išspręsti
    • Laiku pateikti aiškų ir konstruktyvų atsiliepimą apie egzamino rezultatus
    • Elgtis su vairuotojais pagarbiai ir vertinti juos vienodai

     

    ☑️ Pretendentai privalo pateikti šiuos dokumentus:

     

     

    ☑️ Papildoma informacija: savo gyvenimo aprašymą (CV) ir kitus reikalingus dokumentus siųskite el. paštu karjera@regitra.lt su nuoroda „Egzaminuotoja (-as) Vilnius“. 

    Mielai atsakysime į iškilusius klausimus. Kontaktai pasiteiravimui:  el. paštas karjera@regitra.lt

    Konfidencialumą garantuojame.

     

  • Pietų Lietuvos Klientų aptarnavimo centro Specialistas (-ė)  (Alytus VPI)

    Vairuotojo pažymėjimų išdavimo sritis

    ☑️ Pareigos: Pietų Lietuvos Klientų aptarnavimo centro Alytaus padalinio specialistas (-ė)  

    ☑️ Darbo vieta: Artojų g. 5, Alytus
    ☑️ Darbo sutartis: Terminuota 2 metams.


    ☑️ Darbo užmokestis (bruto): 1290-1450 Eur

    Kas mėnesį prie darbo užmokesčio gali būti mokamas papildomas darbo užmokestis (iki 20 %) už darbuotojo (-os) veiklos rezultatus. Preliminariai 1548 - 1740 Eur bruto.​​​​​​​

    Kitos papildomos naudos.

     

    ☑️ ​​​​​​​Darbo pobūdis:

     

    • Išduoti (keisti) kelių transporto priemonių vairuotojo pažymėjimus, teikti susijusią informaciją;
    • Tvarkyti duomenis duomenų bazėse ir informacinėse sistemose;
    • Aptarnauti klientus, pageidaujančius laikyti vairavimo egzaminą, registruoti juos egzaminui, teikti susijusią informaciją;
    • Naudojamų registrų duomenų teikimas;
    • Kompiuterinių duomenų apie transporto priemones apdorojimas.

     

    ☑️ Mes tikimės, kad turi motyvacijos keistis ir keisti, noro dalintis patirtimi bei nestokoti atsakomybės jausmo dirbant mūsų komandoje.

     

    ☑️ Taip pat:

     

    • Turi ne žemesnį kaip aukštąjį neuniversitetinį arba aukštesnįjį išsilavinimą, arba iki 1995 metų įgytą specialųjį vidurinį išsilavinimą;
    • Turi gerus bendravimo įgūdžius, gebi sklandžiai, motyvuotai ir argumentuotai dėstyti mintis raštu bei žodžiu, gebi valdyti konfliktines situacijas;
    • Išmanai etikos pagrindus ir klientų aptarnavimo principus (privalumas – patirtis klientų aptarnavimo srityje, didelėje įmonėje);
    • Moki bent vieną užsienio kalbą;
    • Gebi greitai įsisavinti informaciją ir išskirti esminius dalykus;
    • Turi kompiuterinio raštingumo pagrindus. ​​​​​​​​​​​

     

    Siųsti CV

     

    ☑️ Papildoma informacija: savo gyvenimo aprašymą (CV) siųskite su nuoroda „Pietų Lietuvos Klientų aptarnavimo centro specialistas (-ė) VPI (Alytus)“.

    Mielai atsakysime į iškilusius klausimus. Kontaktai pasiteiravimui: el. paštas karjera@regitra.lt

    Konfidencialumą garantuojame.

     

  • Vakarų Lietuvos Klientų aptarnavimo centro specialistė (-as) (Mažeikiai TP)

    ☑️ Pareigos: Vakarų Lietuvos Klientų aptarnavimo centro Mažeikių padalinio specialistė (-as)

     
    ☑️ Darbo užmokestis (bruto): 1290 - 1450 Eur.


    Kas mėnesį prie darbo užmokesčio gali būti mokamas papildomas iki 20 % darbo užmokestis už darbuotojo (-os) veiklos rezultatus. Preliminariai 1548 - 1740 eur (neatskaičius mokesčių).


    Kitos papildomos naudos.
     
    ☑️ Darbo vieta: Gamyklos g. 36  Mažeikiai.
     

     
    ☑️ Darbo pobūdis:

    • Klientų, pageidaujančių gauti motorinių transporto priemonių ir jų priekabų nuosavybės deklaravimo bei registracijos paslaugas, aptarnavimas;
    • Transporto priemonių registracijos operacijų vykdymas;
    • Naudojamų registrų duomenų teikimas;
    • Kompiuterinių duomenų apie transporto priemones apdorojimas. 

     
    ☑️ Mes tikimės, kad turi motyvacijos keistis ir keisti, noro dalintis patirtimi bei nestokoji atsakomybės jausmo dirbant mūsų komandoje.


    ☑️ Taip pat:

    • Turi ne žemesnį ne žemesnį kaip aukštąjį neuniversitetinį arba aukštesnįjį išsilavinimą, arba iki 1995 metų įgytą specialųjį vidurinį išsilavinimą;
    • turi gerus bendravimo įgūdžius, gebi sklandžiai, motyvuotai ir argumentuotai dėstyti mintis raštu bei žodžiu, gebi valdyti konfliktines situacijas;
    • išmanai etikos pagrindus ir klientų aptarnavimo principus (privalumas patirtis klientų aptarnavimo srityje, didelėje įmonėje);
    • moki bent vieną užsienio kalbą;
    • gebi greitai įsisavinti informaciją ir išskirti esminius dalykus;
    • turi kompiuterinio raštingumo pagrindus.

    Siųsti CV


    ☑️ Papildoma informacija: savo gyvenimo aprašymą (CV) siųskite  su nuoroda „Vakarų KAC Mažeikių padalinio specialistė (-as)".

    Mielai atsakysime į iškilusius klausimus. Kontaktai pasiteiravimui: el. paštas karjera@regitra.lt
    Konfidencialumą garantuojam