„Regitra“, siekdama gerinti klientų patirtis, užsakė Lietuvos gyventojų apklausą apie įmonę ir jos teikiamas paslaugas. Rezultatai parodė, kad dauguma visų apklaustųjų įmonės paslaugas vertina puikiai arba labai gerai, o daugiau nei pusė jų mieliau renkasi reikiamą paslaugą gauti internetu, o ne vykti į padalinį.
UAB „Media mind“ įmonės atlikto reprezentatyvaus tyrimo metu buvo apklausta daugiau nei 1000 gyventojų, kurių amžius 18-74 metų. Remiantis šios gyventojų apklausos rezultatais, matoma, kad bendras „Regitros“ paslaugų vertinimo vidurkis skalėje nuo 1 iki 5 yra 3,94 balo. 70 proc. visų įmonės klientų savo patirtį įvertino gerai arba puikiai, 25 proc. – vidutiniškai, ir tik 5 proc. – prastai.
Verta pažymėti ir tai, kad patirtį su „Regitra“ geriau įvertino moterys – net 72 proc. visų apklaustų moterų, kai tuo tarpu vyrų grupėje šis procentas siekė 67 proc. Paslaugas taip pat teigiamai vertino vyresni nei 55 metų klientai bei Klaipėdos, Panevėžio, Šiaulių, Telšių ir Utenos apskričių gyventojai.
Apklausos metu gyventojų buvo prašoma įvertinti e. paslaugų prieinamumą, aptarnavimo kokybę, informacijos apie paslaugą aiškumą, paslaugų procesų skaidrumą ir greitį. Visi šie paslaugų aspektai buvo įvertinti aukščiau nei 3,8 balų vidurkiu, kas pagal skalę yra arčiau gero vertinimo. Geriausiai buvo įvertintos paslaugos internetu (4,12 iš 5 balų).
Naudojimasis elektroninėmis paslaugomis auga
Remiantis apklausos rezultatais, dažniausiai naudojamas „Regitros“ paslaugas, pavyzdžiui, automobilio registravimas ar vairuotojo pažymėjimo išdavimas, klientai mieliau renkasi užsisakyti internetu. Prioritetą elektroninėms paslaugoms teikia daugiau nei pusė apklaustųjų, t. y. net 56 proc.
Dažniausiai „Regitros“ teikiamomis elektroninėmis paslaugomis naudojasi 18-44 metų žmonės iš Vilniaus ar Kauno apskričių, dauguma jų turi aukštąjį išsilavinimą.
Kaip tvirtina „Regitra“ generalinis direktorius Vaidas Dominauskas, aukštą elektroninių paslaugų įvertinimą atspindi ir paslaugų teikimo statistika.
„Kad naudojimasis elektroninėmis paslaugomis kasmet auga pastebime ir analizuodami „Regitros“ klientų pasirinkimus. Pavyzdžiui, vairuotojo pažymėjimų internetu 2018 m. buvo užsakyta tik 8 proc., 2019 m. – 15 proc., o per pirmąjį 2024 m. pusmetį – net 35 proc. visų išduotų vairuotojo pažymėjimų. Klientų patogumui, pagaminti vairuotojų pažymėjimai pristatomi į pasirinktą paštomatą ar kliento nurodytu adresu. Tad poreikio vykti į padalinį tiesiog nelieka, o klientai sutaupytą laiką gali skirti sau“, – dalinasi V. Dominauskas.
Automobilių, kurie jau buvo anksčiau registruoti Lietuvoje, registravimo internetu tendencijos išlieka panašios – internetu užregistruojama apie 36 proc. automobilių.
V. Dominausko teigimu, įmonė ir toliau didelį dėmesį skiria ir skirs elektroninių paslaugų tobulinimui bei klientų patirčių gerinimui – žmonės norimas paslaugas gaus dar patogiau ir greičiau.
„Atsižvelgdami į „Regitros“ klientų poreikius, ateinantiems keturiems metams keliame sau ambicingą tikslą – užtikrinti kuo patogesnę ir paprastesnę kliento kelionę: paslaugas ar personalizuotus sprendimus pasiūlyti anksčiau nei klientas pats apie juos pagalvojo“, – pasakoja V. Dominauskas.