Šiandieninio gyvenimo skuba jau kuris laikas kiekvienam iš mūsų atseikėja nemenką dozę baimės, nerimo, įtampos bei streso. Globalūs paskutinių kelerių metų įvykiai – COVID-19 pandemija, karas Ukrainoje – šį negatyvių emocijų krūvį tik dar labiau padidino. Tai ypač stipriai pajuto asmenys, dirbantys klientų aptarnavimo srityje. Siekdama kurti pozityvią aplinką tiek savo darbuotojams, tiek klientams, „Regitra“ jungiasi prie emocinės gerovės kampanijos „O jei be pykčio?“.
Įmonė „Regitra“ kasmet aptarnauja daugiau nei milijoną klientų, tad natūralu, kad jos padaliniuose besilankančių žmonių emocijų spektras – pats įvairiausias: nuo nuoširdžių padėkų, ištariamų su šypsena, iki ašarų, pakelto tono, necenzūrinių žodžių, o kartais ne itin pagarbių ar net neetiškų veiksmų. Organizacijos atlikta apklausa parodė, kad su nepagarbiu elgesiu susiduria daugelis darbuotojų, todėl šalia mokymų, pavyzdžiui, kaip valdyti konfliktines situacijas ar galimybės, esant poreikiui, konsultuotis su psichologu, nuo šiol kviesime ir klientus drauge kurti malonią aplinką visiems.
„Pagarba yra viena iš mūsų įmonės esminių vertybių. Rūpinamės, kad klientų apsilankymas „Regitroje“ būtų malonus ir patogus. Puikiai suprantame, kad nemalonūs nutikimai įvyksta ne iš piktos valios: visi mes esame žmonės ir visko gyvenime nutinka, tačiau tai neturėtų būti pretekstu nepagarbiam bendravimui. Rūpinamės mūsų darbuotojais bei jų emocine gerove ir renkamės kalbėtis apie tai garsiai. Juk šypsena ir teigiamas įvertinimas iš klientų skatina savo darbą atlikti tik dar geriau“, – teigia „Regitros“ generalinis direktorius Vaidas Dominauskas.
„Regitra“ siekia savo darbuotojų emocinės gerovės ir stengiasi užtikrinti, kad kiekvienas čia dirbantis žmogus jaustųsi saugiai. Tad visus klientus kviečiame gerbti darbuotojus ir išlikti empatiškais, o pastebėjus netinkamai besielgiantį žmogų – nelikti abejingais. Nuo šios savaitės įmonė jungiasi prie degalinių tinklo „Circle K“ 2022 metais inicijuotos emocinės gerovės kampanijos „O jei be pykčio?“.
„Tylėjimas problemų nesprendžia, tad prieš porą metų inicijavome emocinės gerovės kampaniją. Klientus skatinome su juos aptarnaujančiais darbuotojais bendrauti be pykčio, o už jų mandagumą ir gerą toną dėkojome simbolinėmis saldžiomis dovanėlėmis. Svarbiausia, jog apie netinkamą klientų elgesį su aptarnaujančiu personalu prabilome viešai ir garsiai – daugelis nė nenutuokė apie problemos egzistavimą“, – tvirtina degalinių tinklo „Circle K“ viceprezidentas Baltijos šalims Skirmantas Mačiukas.
Bendrovės vadovas džiaugiasi, jog iniciatyva tapo tęstine ir kiek kitokia forma buvo pakartota šiemet, taip pat labai svarbu, kad prie iniciatyvos jungiasi ir viešasis sektorius. „Mūsų patirtis parodė, kad kampanija padeda pasiekti išties puikių rezultatų – įgarsinus problemą, klientai yra linkę permąstyti savo elgesį, tad jaučiamai pagerėjo jų bendravimas su mūsų degalinių darbuotojais. Daugiau nei kas antras darbuotojas nurodė, kad situacija po kampanijos „O jei be pykčio“ pasikeitė į teigiamą pusę“, – pastebi S. Mačiukas.
Nuo kovo 27 dienos visuose įmonės „Regitra“ padaliniuose esančiuose ekranuose bus rodomi trumpi animuoti realių situacijų, nutikusių „Regitroje“, filmukai. Informaciniuose stenduose atsiras specialūs plakatai, skatinantys pagarbų ir be pykčio elgesį. Darbuotojai segės ženkliuką su užrašu „O jei be pykčio?“ ir tokiu būdu kvies savo klientus ateiti bei bendrauti mandagiai. Įmonė neabejoja, jog keičiantis kartu, gerbiant vieniems kitus ir bendraujant be pykčio, galima sukurti pozityvesnę ir draugiškesnę aplinką ne tik įmonės padaliniuose, bet ir apskritai visuomenėje.