LT

☑️ Pareigos: Klientų patirčių ir kokybės valdymo skyriaus Klientų patirčių projektų vadovė (-as)

 

☑️ Darbo užmokestis (bruto): 2400- 2900 Eur

Kas mėnesį prie darbo užmokesčio gali būti mokamas iki 20 %  papildomas darbo užmokestis už darbuotojo (-os) veiklos rezultatus (2880 - 3480 eur bruto) 

Prisijungus prie mūsų siūlome:

  • Vertybėmis grįstą organizacinę kultūrą;
  • Profesinį ir asmeninį tobulėjimą;
  • Nuotolinio darbo galimybę Lietuvoje bei užsienyje;
  • Individualaus darbo laiko galimybę;
  • Papildomą sveikatos draudimą;
  • Nemokamą automobilio parkavimą;
  • Galimybę elektromobilį įsikrauti darbe.

Kitos papildomos naudos.

 

☑️ Darbo vieta: Liepkalnio g. 97A, Vilnius

 

☑️ Darbo pobūdis:

  • rūpintis bendrovės klientų patirties gerinimu analizuojant klientų lūkesčius, poreikius, atsiliepimus;
  • nustatyti, diegti ir tobulinti Klientų aptarnavimo standartą bei rūpintis bendrovės padalinių standartizavimu;
  • kurti ir diegti klientų patirties vertinimo sistemą, kuri leis rinkti duomenis, juos stebėti, matuoti bei identifikuoti galimas gerinimo sritis visoje kliento kelionės eigoje;
  • organizuoti klientų patirties vertinimo tyrimus, analizuoti gautus rezultatus, teikti siūlymus dėl pokyčių įgyvendinimo;
  • analizuoti klientų prašymus ir skundus, rengti ir teikti rekomendacijas bei konsultuoti bendrovės darbuotojus dėl klientų aptarnavimo kokybės; 
  • vystyti, koordinuoti ir įgyvendinti projektus ir kitas iniciatyvas, kurių tikslas yra gerinti klientų patirtį;
  • rinkti, sisteminti, analizuoti ir komunikuoti bendrovės darbuotojams apie klientų patirtis;
  • konsultuoti ir ugdyti bendrovės darbuotojus klientų aptarnavimo srityje ir stiprinti orientacijos į klientą kultūrą įmonės viduje.

Mes tikimės, kad turi motyvacijos keistis ir keisti, noro dalintis patirtimi bei nestokoti atsakomybės jausmo dirbant mūsų komandoje.

 

☑️ Taip pat:

  •  turi ne žemesnį nei aukštąjį neuniversitetinį išsilavinimą;
  • turi ne mažesnę kaip 1 (vienerių) metų darbo patirtį klientų patirčių arba klientų aptarnavimo srityse;
  • atitinki nepriekaištingos reputacijos reikalavimus, nustatytus Lietuvos Respublikos valstybės tarnybos įstatyme;
  • išmanai klientų aptarnavimo, klientų patirčių valdymo principus ir įrankius;
  • moki kaupti, valdyti, sisteminti, apibendrinti informaciją ir gebi savarankiškai planuoti ir organizuoti savo veiklą.

 

Siųsti CV

 

☑️ Papildoma informacija:

savo gyvenimo aprašymą (CV) siųskite su nuoroda „Klientų patirčių projektų vadovė (-as)“.

Mielai atsakysime į iškilusius klausimus. Kontaktas pasiteiravimui: karjera@regitra.lt. Konfidencialumą garantuojame.