☑️ Pareigos: Klientų patirčių ir kokybės valdymo skyriaus Klientų patirčių projektų vadovė (-as)
☑️ Darbo užmokestis (bruto): 2400- 2900 Eur
Kas mėnesį prie darbo užmokesčio gali būti mokamas iki 20 % papildomas darbo užmokestis už darbuotojo (-os) veiklos rezultatus (2880 - 3480 eur bruto)
Prisijungus prie mūsų siūlome:
- Vertybėmis grįstą organizacinę kultūrą;
- Profesinį ir asmeninį tobulėjimą;
- Nuotolinio darbo galimybę Lietuvoje bei užsienyje;
- Individualaus darbo laiko galimybę;
- Papildomą sveikatos draudimą;
- Nemokamą automobilio parkavimą;
- Galimybę elektromobilį įsikrauti darbe.
Kitos papildomos naudos.
☑️ Darbo vieta: Liepkalnio g. 97A, Vilnius
☑️ Darbo pobūdis:
- rūpintis bendrovės klientų patirties gerinimu analizuojant klientų lūkesčius, poreikius, atsiliepimus;
- nustatyti, diegti ir tobulinti Klientų aptarnavimo standartą bei rūpintis bendrovės padalinių standartizavimu;
- kurti ir diegti klientų patirties vertinimo sistemą, kuri leis rinkti duomenis, juos stebėti, matuoti bei identifikuoti galimas gerinimo sritis visoje kliento kelionės eigoje;
- organizuoti klientų patirties vertinimo tyrimus, analizuoti gautus rezultatus, teikti siūlymus dėl pokyčių įgyvendinimo;
- analizuoti klientų prašymus ir skundus, rengti ir teikti rekomendacijas bei konsultuoti bendrovės darbuotojus dėl klientų aptarnavimo kokybės;
- vystyti, koordinuoti ir įgyvendinti projektus ir kitas iniciatyvas, kurių tikslas yra gerinti klientų patirtį;
- rinkti, sisteminti, analizuoti ir komunikuoti bendrovės darbuotojams apie klientų patirtis;
- konsultuoti ir ugdyti bendrovės darbuotojus klientų aptarnavimo srityje ir stiprinti orientacijos į klientą kultūrą įmonės viduje.
Mes tikimės, kad turi motyvacijos keistis ir keisti, noro dalintis patirtimi bei nestokoti atsakomybės jausmo dirbant mūsų komandoje.
☑️ Taip pat:
- turi ne žemesnį nei aukštąjį neuniversitetinį išsilavinimą;
- turi ne mažesnę kaip 1 (vienerių) metų darbo patirtį klientų patirčių arba klientų aptarnavimo srityse;
- atitinki nepriekaištingos reputacijos reikalavimus, nustatytus Lietuvos Respublikos valstybės tarnybos įstatyme;
- išmanai klientų aptarnavimo, klientų patirčių valdymo principus ir įrankius;
- moki kaupti, valdyti, sisteminti, apibendrinti informaciją ir gebi savarankiškai planuoti ir organizuoti savo veiklą.
Siųsti CV
☑️ Papildoma informacija:
savo gyvenimo aprašymą (CV) siųskite su nuoroda „Klientų patirčių projektų vadovė (-as)“.
Mielai atsakysime į iškilusius klausimus. Kontaktas pasiteiravimui: karjera@regitra.lt. Konfidencialumą garantuojame.