LT

☑️ Pareigos: IT paslaugų skyriaus vadovė (-as) 

☑️ Darbo užmokestis (bruto): 3500 - 4200 Eur

Kas mėnesį prie darbo užmokesčio gali būti mokamas iki 20 %  papildomas darbo užmokestis už darbuotojo (-os) veiklos rezultatus (preliminariai 4200 - 5400 Eur bruto). 

Kitos papildomos naudos.

 

☑️ Darbo vieta: Liepkalnio g. 97A, Vilnius

☑️ Prisijungus prie mūsų siūlome: 

  • Vertybėmis grįstą organizacinę kultūrą 
  • Profesinį ir asmeninį tobulėjimą Nuotolinio darbo galimybę
  • Lietuvoje bei užsienyje Individualaus darbo laiko galimybę 
  • Papildomą sveikatos draudimą 
  • Nemokamą automobilio parkavimą 
  • Vairuoji elektromobilį? Įkrauk jį darbe. 

☑️  Darbo pobūdis:

  • organizuoti ir kontroliuoti skyriui numatytų uždavinių ir funkcijų vykdymą, administruoti skyriaus darbą, paskirstyti užduotis;  
  • teikti pasiūlymus informacinių technologijų infrastruktūros valdymo, naujų technologijų taikymo ir modernizavimo klausimais. 
  • rengti ataskaitas, planus, pažymas, išvadas bei kitokio pobūdžio dokumentus, susijusius su skyriaus atliekamais uždaviniais ar vykdomais pirkimais; 
  • derinti ir teikti pastabas kitų bendrovės skyrių parengtiems dokumentams, susijusiems su informacinių technologijų infrastruktūra, jos valdymu, tobulinimu ar įsigijimu;  
  • derinti techninių specifikacijų ir sutarčių projektus komandos kompetencijai priklausančios techninės ar programinės įrangos pirkimo klausimais; 
  • bendradarbiauti su bendrovės struktūriniais padaliniais, kitomis organizacijomis skyriaus veiklos klausimais;  
  • sudarinėti skyriaus biudžetą, kontroliuoti išlaidas;  
  • esant poreikiui, pagal bendrovė priimtą paslaugų ir prekių pirkimo tvarką, inicijuoti ir organizuoti informacinių technologijų paslaugų teikimo ir valdymo bei tobulinimo paslaugų įsigijimą;  
  • esant reikalui, koordinuoti veiklos atkūrimo po ekstremalių įvykių planų vykdymą, veiklos tęstinumo (kiek tai susiję su departamento teikiamomis paslaugomis) procedūrų įgyvendinimą; 
  • užtikrinti bendradarbiavimą su IT paslaugų teikime dalyvaujančiomis trečiosiomis šalimis; 
  • užtikrinti, kad būtų vykdoma departamento teikiamų paslaugų pasiekiamumo bei kitų esminių kiekybinių ir kokybinių parametrų stebėsena, raportuoti apie faktinius IT paslaugų parametrų rodiklius, užtikrinti eskalavimą, kai faktiniai IT paslaugų rodikliai nesiekia suderintų paslaugų lygio reikalavimų; 
  • užtikrinti, kad priimant IT paslaugas eksploatavimui, būtų tinkamai paruošti ir dokumentuoti visi paslaugos aspektai; 
  • užtikrinti bendrovės IT paslaugų stebėjimą, IT veiklos valdymui būtinų įrankių diegimą ir tinkamą jų naudojimą; 
  • užtikrinti bendrovės poreikius atitinkančią IT pagalbos tarnybos veiklą; 
  • užtikrinti IT paslaugų katalogo valdymą, sklandų jame įvardintų IT paslaugų teikimą naudotojams; 
  • užtikrinti, kad departamentas savo klientams teiktų IT paslaugas laikydamasis ITIL metodologijoje ir NIS2  direktyvoje numatytų gerųjų praktikų; 
  • organizuoti skyriaus kompetencijai priskirtų veiklos planų ir ataskaitų rengimą bei kontroliuoti jų vykdymą; 
  • organizuoti IT paslaugų valdymo (ITSM) politikos, procesų bei taikomų standartų suformavimą ir įdiegimą; 
  • atsakyti už IT paslaugų teikimo (ITSM) procesų, taip pat šiuos procesus palaikančių įrankių, įdiegimą departamente, tinkamą jų taikymą;  
  • prisidėti prie bendrovės IT strategijos formavimo, užtikrinti jos įgyvendinimą bei atitikimą bendrovės pasirinktoms strateginėms kryptims; 
  • organizuoti priimtų sprendimų vykdymą bei kontrolę; ​

Mes tikimės, kad turi motyvacijos keistis ir keisti, noro dalintis patirtimi bei nestokoji atsakomybės jausmo dirbant mūsų komandoje.

☑️  Taip pat:

  • turi ne mažesnę nei trijų metų vadovaujamo darbo patirtį; 
  • moki anglų kalbą pažengusio vartotojo lygmens B1 lygiu. 
  • žinai IT paslaugų teikimo ir valdymo procesus bei gebi juos taikyti bendrovėje; 
  • žinai informacinių technologijų ir telekomunikacijų panaudojimo specifiką duomenų kaupimui, perdavimui, apdorojimui ir saugojimui; 
  • gebi sklandžiai, motyvuotai ir argumentuotai dėstyti mintis raštu ir žodžiu; 
  • gebi logiškai mąstyti ir analizuoti, mokėti apibendrinti informaciją ir rengti išvadas bei pasiūlymus; 
  • gebi savarankiškai planuoti ir organizuoti savo ir kitų veiklą, dirbti komandoje; 
  • atitinki nepriekaištingos reputacijos reikalavimus, nustatytus Lietuvos Respublikos valstybės tarnybos įstatyme;  
  • Turi ne mažesnę nei trijų metų Ivanti service manager programinės įrangos naudojimo patirtį;  
  • turi ne mažesnę kaip 3 (trijų) metų darbo patirtį informacinių technologijų paslaugų valdymo srityje; ​

Siųsti CV

☑️ Papildoma informacija:savo gyvenimo aprašymą (CV) el. paštu karjera@regitra.lt su nuoroda „IT paslaugų skyriaus vadovė (-as) ” 

​​​​​​​Kontaktai pasiteiravimui: karjera@regitra.lt

Konfidencialumą garantuojame.